Nieuw modem en NAS
Me, myself and I
2017-11-25 21:25:14 UTC
Omdat mijn oude Fritz 7369 het had begeven heb ik een nieuw modem
ontvangen van xs4all, de 7581. Bij het instellen was NAS al aangevinkt,
met de mededeling dat 7,11 MB van 7,16 MB nog vrij was. Dus er staat al
wat op. Veel is het niet.
Wat kan dat zijn? Is dat mogelijk ergens nuttig voor? Ik heb de NAS
uitgezet, want wat zou ik daar op moeten zetten? Een backup van de
instellingen bvb?
Dirk T. Verbeek
2017-11-26 12:02:28 UTC
Post by Me, myself and I
[...]
Dat lijkt met die waarde, een paar MB, op de vrije rumte van de 7581.
Als je echt iets NAS-achtigs verwacht moet je er een USB HD aanhangen.

Kijk even wat er dan in staat, mogelijk een documentje met een handleiding?
Me, myself and I
2017-11-26 13:01:14 UTC
Post by Dirk T. Verbeek
Post by Me, myself and I
[...]
Lijkt mij een index te zijn, 'zoveel MB', dus 0, van muziek, enz.
Het is niet geconfigureerd, dus heeft het weinig zin om het aan te laten staan.
Dick Bos
2017-11-26 12:19:40 UTC
Post by Me, myself and I
Wat kan dat zijn? Is dat mogelijk ergens nuttig voor? Ik heb de NAS
uitgezet, want wat zou ik daar op moeten zetten? Een backup van de
instellingen bvb?
Waarom kijk je niet even?
DB
Me, myself and I
2017-11-26 13:02:11 UTC
Post by Dick Bos
Post by Me, myself and I
[...]
Alleen een index volgens mij, maar ik kan er niet echt in, want niet
geconfigureerd.