XS4ALL brief over sneller internet
Philip Homburg
2018-04-18 14:55:24 UTC
Na een aantal brieven dat ik toch echt een nieuwe fritzbox moet aanvragen
heeft xs4all nu gemeld dat gideon me gaat bellen, want mijn internet kan
sneller.

De fritzbox die ik heb zit in de doos van een draytek. Ik vind het een
beetje zonde van de moeite om een nieuwe fritzbox in die doos te stoppen en
de oude terug te sturen.

Wat betreft sneller internet, ik heb geen vectored, en volgens fourstack
gaat dat er voorlopig niet komen ook.

Bonding is in theorie wel mogelijk. Maar een draytek 2862b kost rond de
300 euro en schijnt ook niet te werken in sommige gevallen.

Ik wil alleen een modem dat officieel bridging ondersteunt.

Het lijkt me dat dit kansloos is, maar misschien mis ik nog een optie.
--
We just programmed the computers to revive us when it was all over... they
were index linked to the [...] stock market prices you see, so that we'd
afford our rather expensive services again. -- Slartibartfast in THHGTTG
Erik.jo32
2018-04-20 16:07:34 UTC
Post by Philip Homburg
Het lijkt me dat dit kansloos is, maar misschien mis ik nog een optie.
Nog even geduld.

https://www.internetconsultatie.nl/beleidsregel_netwerkaansluitpunt