Storingen meerdere regio's
Kanarys
2017-12-22 15:11:02 UTC
De laatste paar dagen gaat het regelmatig mis en ligt de verbinding er
een tijdje uit. De Fritzbox geeft dan hele lappen met "PPPoE error:
Timeout". Verbinding met de wijkkast is dik in orde, het lijkt verderop
te zitten.

In .announce zie ik dan wel vaak een melding komen dat het in meerdere
regio's voorkomt. Maar wat is er aan de hand?

Iemand meer info, gewoon qua nieuwsgierigheid?

K.
Aar Clay
K.
Kanarys
2017-12-31 17:10:54 UTC
Post by Aar Clay
Wat zijn de waardes van je Fritzbox?
Die zijn uitstekend, het gaat niet mis tussen mij en de wijkkast.
De verbinding viel ook steeds precies uit tijdens de meldingen dat er
storingen in meerdere regio's waren.

Inmiddels lijkt het probleem opgelost, er zijn geen onderbrekingen meer
geweest voor zover ik heb gemerkt dan.