Fritz!box 7581 en back-ip verbinding.
hwh
2017-04-25 16:45:06 UTC
Is het mogelijk om een Fritz!box 7581 te gebruiken via *DSL en als
back-up een verbinding aan te sluiten via de WAN poort?

Schakelt het modem vanzelf om als de *DSL lijn uitvalt?

gr, hwh
Maarten Carels
2017-04-26 08:01:54 UTC
Post by hwh
Is het mogelijk om een Fritz!box 7581 te gebruiken via *DSL en als
back-up een verbinding aan te sluiten via de WAN poort?
Schakelt het modem vanzelf om als de *DSL lijn uitvalt?
Voor zover ik weet niet, maar lijkt me wel een aardige feature.

--maarten
Rob
2017-04-26 12:49:00 UTC
Post by Maarten Carels
Post by hwh
[...]
Kan dat echt niet? Hij kon dat toch wel met een 4G stick in een
USB poort? Dan zou deze variant toch ook voor de hand liggend zijn.