ADSL Splitter gezocht
Hans Zorn
2017-06-01 13:36:26 UTC
Voor een zeldzame situatie zoek ik nu een DSL-PSTN splitter. Heeft iemand die nog liggen?
Maurice Janssen
2017-06-01 19:03:37 UTC
Post by Hans Zorn
Voor een zeldzame situatie zoek ik nu een DSL-PSTN splitter. Heeft iemand die nog liggen?
Ik heb er hier (=Amersfoort) nog een stuk of wat liggen.
Werking onbekend (maar zover ik weet deden ze het nog toen ik ze in de
rommeldoos legde).
Gratis af te halen.
Maurice
kees6238
2017-06-01 19:36:16 UTC
On Thu, 1 Jun 2017 06:36:26 -0700 (PDT), Hans Zorn
Post by Hans Zorn
Voor een zeldzame situatie zoek ik nu een DSL-PSTN splitter. Heeft iemand die nog liggen?
hoeveel wil je d'r hebben ?
ik heb er nog meerdere
ik zie ze regelmatig bij een kringloop winkel liggen, en daar blijven
ze dan ook liggen

er zitten voor de elektronica knutselaar nog wel leuk onderdelen in
meen ik
of was dat meer dat NT1 kastje voor ISDN trouwens schiet me nu te
binnen, ferriet kernen
Hans Zorn
2017-06-11 15:54:18 UTC
Ik ben nog niet voorzien, dus graag. Kun je even via mijn email reageren?
ze dan ook liggen
Erik
2017-06-02 12:51:18 UTC
Post by Hans Zorn
Voor een zeldzame situatie zoek ik nu een DSL-PSTN splitter. Heeft iemand die nog liggen?
Hier ook nog wel een paar.
In welke omgeving zit je?
Hans Zorn
2017-06-03 08:47:42 UTC