ISDN NT1 kastje
Bart
2006-07-15 11:23:17 UTC
Binnenkort ga ik internetplusbellen via isdn. nu heb ik al een NT1 kastje
van 7 jaar oud, type S1. Inmiddels zijn er nieuwe types (bv S4). Is het
zinvol mijn oude S1 te vervangen door een nieuw NT1 kastje? Dank voor alle
tips.
*Peter*
2006-07-15 12:11:55 UTC
Post by Bart
[...]
Jazeker! Bovendien is het een taak van KPN: die NT1 is namelijk een
noodzakelijk onderdeel van je ISDN-aansluiting! Het kan dus gratis
omgewisseld worden.

Groeten,
Peter
Posted by news://news.nb.nu
Philip Homburg
2006-07-15 12:21:35 UTC
Post by Bart
[...]
Vervangen als je onverklaarbare storingen krijgt.

Die oude kastjes kunnen storing geven maar het hoeft niet (die 'van' mij
doet het prima).
--
That was it. Done. The faulty Monk was turned out into the desert where it
could believe what it liked, including the idea that it had been hard done
-- Douglas Adams in Dirk Gently's Holistic Detective Agency
Jan Bredenbeek
2006-07-15 21:46:22 UTC
Post by Philip Homburg
Post by Bart
[...]
Let er ook even op dat de nieuwe NT1's geen ingebouwde netvoeding
hebben, die moet je apart kopen bij de Primafoon. Voor het geval dat je
'm nog nodig hebt voor een ISDN-telefoon dan...

groet, Jan.
mad_cow
2006-07-16 11:41:58 UTC
Post by Bart
[...]
Als je over gaat naar internetplusbellen kan je alle isdn spul na 5 tot 10
dagen weggooien.
tot alles is geporteerd bel je uit met voip en de binnenkomende gesprekken
gaan nog via je isdn.

dus het heeft weinig nut om nu nieuw isdn spul te installeren. Ik zou het
alleen doen als je nu problemen hebt.
Tony
2006-07-17 09:32:38 UTC
Post by mad_cow
Post by Bart
[...]
Momenteel zitten ze al op de S6 versie met het NT1 kastje, daarnaast heb je
nu nog maar 2 nummers ter beschikking bij Internetbellen via ISDN i.p.v. de
4 die je nu hebt met ISDN.
Weet iemand wanneer dat wel kan?

gr. Tony
Robert Paats
2006-07-19 13:51:13 UTC
Post by Tony
[...]
Je zal dan bij de zakelijke producten van KPN moeten gaan kijken
Standaard Internet plus bellen is een consumenten product waarop je
maar twee lokalen nummers op kan krijgen.

KPN heeft nog iets dat ze zakelijk nternet plus bellen noemen en daar
kan je tot 8 nummers op krijgen dit is het zelfde aantal met ISDN met
het verschil dat er ook 8 gesprekken tegelijk mogelijk zijn in
tegenstelling tot 2 gesprekken bij ISDN.....
Gates jr
2006-07-19 14:17:08 UTC
Post by Robert Paats
Post by Tony
[...]
Extra nummers kun je voor 1,50 pmnd krijgen en uit hun website blijkt geen
enkele beperking qua aantal.

Posted with Hogwasher. Mac first, Mac only:
http://www.asar.com/cgi-bin/product.pl?58/hogwasher.html

Johnnie
2006-07-18 18:31:58 UTC
Post by Bart
[...]
Als je helemaal op IPB zit (dus nummer overgezet van ISDN naar IPB), dan heb
je volgens mij dat NT-1 ding niet meer nodig. Je ISDN abbo wordt namelijk
beeindigd.

Johnnie