Fourstack term vraagje
Marcel de Groot
2017-05-03 14:30:31 UTC
Ik heb net even gekeken naar de planning voor mijn aansluiting en er staat
nu opeens het volgende: 'Nieuwe Koper/DSL techniek upgrade' voor Q1: 2018

Ik zit nu nog direct op de centrale maar betekent dit dat er
'straatkastjes' komen?
Louis Lagendijk
2017-05-03 14:41:11 UTC
Waarscxhijnlijk wel. Kijk eens op https://vvdsl.diederik.it/map, dan kun
je mogelijk zelfs al zien waar die komen.
Marcel de Groot
2017-05-03 17:38:34 UTC
Post by Louis Lagendijk
Post by Marcel de Groot
[...]
Interessant en bedankt voor de link! Er is inderdaad een heel leeg gebied
qua rode en groene stippen in de stad en alle rode stippen staan op Q1 2018