Fritzbox 7581 firmware
chris
2017-01-21 11:10:45 UTC
Vandaag werd mij verteld dat er mij een 7581 toegestuurd gaat worden.
Wel kreeg ik de raad om alvast de nieuwste software te downloaden voor
de fritzbox.
Nu kan ik deze even niet vinden op de site.
Kan iemand een link plaatsen?

Chris
Miquel van Smoorenburg
2017-01-21 13:03:52 UTC
Post by chris
[...]
ftp://ftp.avm.de/fritz.box/fritzbox.7581/firmware/english/

Mike.
Frans R
2017-01-21 14:45:46 UTC
Post by chris
[...]
De firmware versie 6.54 wordt, als het goed is, vanzelf geinstalleerd. Echter kijk even op het xs4 all forum, om teleurstelling te voorkomen.