verschil tussen de xs4all versies en de internationale versies van de fritzboxen
Marc Amsterdam
2017-09-29 16:01:37 UTC
Welke functionaliteit voegt xs4all eigenlijk toe aan de FB"s met hun
"eigen" sw versies
Rob
2017-09-29 16:46:21 UTC
Geen enkele. Er IS helemaal geen "eigen" sw versie.
Wim_TC
2017-09-30 11:47:27 UTC
Post by Rob
Post by Marc Amsterdam
Welke functionaliteit voegt xs4all eigenlijk toe aan de FB"s met hun
"eigen" sw versies
Geen enkele. Er IS helemaal geen "eigen" sw versie.
Geen enkel verschil.
Meerdere AVM modems Internationale versie installeerd.
Ruud Uphoff
2017-09-29 17:59:50 UTC
Post by Marc Amsterdam
Welke functionaliteit voegt xs4all eigenlijk toe aan de FB"s met hun
"eigen" sw versies
Het is geen Android van Samsung... :-)

Als je zelf een FRITZ!BOx "internationaal" koopt, zit XS4ALL daarin ook
al vooringesteld. Net als een serie andere providers.

Zelfs in boxen die XS nooit heeft geleverd.

--
Met vr. gr,
Ruud Uphoff
Frans R
Ik dacht me te herrineren dat op de doos van de fritz een sticker zit, met de tekst ala “pre instaled for xs4all”.
Maarten Carels
2017-09-30 18:06:59 UTC
Post by Marc Amsterdam
Welke functionaliteit voegt xs4all eigenlijk toe aan de FB"s met hun
"eigen" sw versies
Geen enkele, is identiek aan wat je in de winkel koopt.

Er is wel verschil tussen een internationale en een duitse box.

--maarten