Dect probleem FB 7581
Gé Blijleven
2018-02-11 23:31:46 UTC
Beste lezers,

Ik heb het probleem met de Dect toestellen in de FB 7581 als volgt
opgelost want ik had ook krakende verbindingen. Ik heb alle toestellen
afgemeld in de FB, Alle Dect toestellen teruggezet naar de
fabrieksinstellingen en daarna de toestellen weer aangemeld en daarna de
opties van de toestellen ingesteld (alles Gigaset) alles werkt nu al
meer dan een maand geen problemen meer FB firmware 06.85-46834 PLUS
--
Met vriendelijke groeten,

Happy Live,

gkbnieuws at xs4all dot nl

Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding.
J. J. Lodder
2018-02-12 10:40:03 UTC
Post by Gé Blijleven
[...]
Mijn problemen met de krakende DECT zijn opgelost
nadat het mij lukte om de helpdesk boven het gekraak uit
te vertallen dat er een probleem was. (FB 7360)

Een nieuw modem bracht de oplossing,

Jan
Eggie
2018-02-12 12:02:33 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by Gé Blijleven
[...]
Mijn probleem met de krakende DECT is 'opgelost' door mijn zelf aangeschafte FB3760v2 als DECT telefooncentrale te koppelen aan de FB7581 van XS. Dit is, als het om de kwaliteit van het telefoneren gaat, een acceptable configuratie. Natuurlijk is het 'van de gekke' dat het zo moet, maar ik blijf er voorlopig vanaf.
eggie