503 Service Unavailable op Fritz Box 7581
Arjan
2017-09-11 18:24:41 UTC
Hallo,

Ik kan ineens niet meer via http bij mijn Fritz Box komen.
Ik krijg een 503 error, met Service Unavailable, en eronder staat
ERR_NO_MEMORY.

Is een power-cycle de enige mogelijkheid om uit deze melding te komen?
En voor debug-doeleinden, kan ik nog ergens voor die tijd een log
opslaan? Ik kan niet meer in de webinterface komen, maar internet en
wifi doen het nog wel.

Groeten,
Arjan
Maarten Carels
2017-09-12 08:48:10 UTC
Post by Arjan
[...]
Klinkt alsof de webserver die de GUI doet een beetje in de problemen
zit. Afgezien van wachten en hopen dat het overgaat lijkt een reboot het
enige. Je zou meteen na de reboot een support file kunnen maken,
(http://fritz.box/support.lua, 'Generate Support Data').

Heb je remote access aanstaan (Internet->Permit Access, FRITZ!Box
Services)? Misschien zit er iets buiten vreselijk op je box te rammen.

Als je dat aan hebt staat kan je overwegen dat uit te zetten, of remote
access via een andere weg te regelen (VPN)

--maarten