XS4all Tv Vragen
chris
2017-03-12 15:30:16 UTC
Nu Xs4all eindelijk over gegaan is op de KPN app voor tv kijken zodat
je buiten ook kunt kijken en zelfs kunt programeren gaan ze ook de
webtv pagina van KPN overnemen?
Want ook die pagina kun je dan op je laptop buiten huis gebruiken.
Chris
Ik op las vandaag op Xs4all twitter dat er geen software anders dan de
APP voor IOS en Android beschikbaar is.
De app heeft niets met de web versie te maken dus ik begrijp dit
antwoord niet
E.
2017-03-12 20:11:31 UTC
Je snapt ook niet hoe je moet antwoorden zo te zien?
chris
2017-03-14 17:30:11 UTC
Heb je een probleem ?
E.
2017-03-15 01:03:54 UTC
Post by chris
Post by E.
Post by chris
De app heeft niets met de web versie te maken dus ik begrijp dit
antwoord niet
Je snapt ook niet hoe je moet antwoorden zo te zien?
Heb je een probleem ?
Jij toch? Waarom post je hier anders.
Het antwoord van MM op je vraag begrijp je ook al niet.
A. Dumas
2017-03-15 08:32:48 UTC
Post by E.
Het antwoord van MM op je vraag begrijp je ook al niet.
Dat was terecht. We konden misschien wel gokken wat MM of de
Twitter-persoon bedoelde, maar een eenduidig antwoord was het niet.
MM
2017-03-15 09:01:42 UTC
Post by chris
[...]
Als ik schrijf wat mogelijk is vanuit Xs4all dan houdt in dat andere
mogelijkheden niet vanuit Xs4all worden aangeboden.

Overigens houdt niemand jou tegen om zelf op de site van Xs4all het
zelf op te zoeken of de helpdesk van Xs4all te vragen.

Spoiler alert!! Dit staat op de site van Xs4all:

Met de XS4ALL Televisie app kijkt u thuis live tv op uw smartphone en
tablet (iOS of Android), via uw internetverbinding van XS4ALL. Onze
app werkt bij u thuis op 3 verschillende mobiele apparaten tegelijk.
Dus in de keuken, de kinderkamer, op bed en zelfs in de tuin kan
ieder zijn eigen programma kijken. Zolang uw WiFi er maar is.
Iedereen blij.

Ook onderweg via openbare WiFi-netwerken of uw eigen 3G/4G-verbinding
kijkt u televisie met onze app. Via de XS4ALL Televisie app heeft u
toegang tot bijna evenveel zenders als met het gewone Televisie van
XS4ALL bij u thuis. En dat zijn er nog meer als u extra
zenderpakketten heeft. Zo kijkt u bijvoorbeeld de beste live
wedstrijden op FOX Sports ook onderweg. Live tv-kijken, opnames
inplannen/terugkijken en on demand kijken doet u ook gewoon via onze
app.
rudi
2017-03-15 09:58:22 UTC
[...]
Leuk, maar ik zie die functies (opnames inplannen/terugkijken en on
demand kijken) niet in de xs4all (ios) app of in de webtv webapp :-)

R.
Maarten Carels
2017-03-15 10:15:41 UTC
Post by rudi
Leuk, maar ik zie die functies (opnames inplannen/terugkijken en on
demand kijken) niet in de xs4all (ios) app of in de webtv webapp :-)
Goede app gekeken?

Er is een 'oude' webtv app, die houdt binnenkort op met werken, en de
nieuwe app ('XS4ALL Televisie').

https://itunes.apple.com/nl/app/xs4all-televisie/id1201186919?mt=8

In de app voer je de gegevens van je TV abonnement in (net als in je TV
kastje), en dan doet ie het zowel op je wifi als elders.

--maarten
Rudi
2017-03-15 11:42:34 UTC
Post by Maarten Carels
Post by rudi
[...]
Had het al gezien, komt er ook een vernieuwede webapp zodat je met een
browser dezelfde functionaliteit hebt (ik kijk liever via mijn grote
scherm, dan
zo'n klein telefoonschermpje) !?

Thanks maarten !

Rudi
2017-03-15 10:35:05 UTC
Post by rudi
[...]
zie het al, we zijn meerdere (ios) apps ik had kennelijk een hele oude,
die nu niet meer in de appstore staat