F!b Firmware updates
Dick
2017-10-23 09:25:20 UTC
Zijn wij zelf verantwoordelijk voor het updaten van firmware voor ons
modem of doet support dat op afstand?
Erik
2017-10-23 09:29:53 UTC
Post by Dick
Zijn wij zelf verantwoordelijk voor het updaten van firmware voor ons
modem of doet support dat op afstand?
Je hebt de keuze vrijheid bij de fritz!box.
Standaard staat automatische updates en beheer door xs4all aan.
Maar je mag het ook uitzetten en het zelf beheren.

Erik
Dick
2017-10-23 10:10:19 UTC
Post by Erik
Je hebt de keuze vrijheid bij de fritz!box.
Standaard staat automatische updates en beheer door xs4all aan.
Maar je mag het ook uitzetten en het zelf beheren.
Dan zal ik - als er geen issues zijn mbt *DSL het beheer wel aan support
overlaten. We hebben het over Firmware updates, right? F!OS moeten doen
we wel zelf? Thanks,Jos
Erik
2017-10-23 11:13:36 UTC
Post by Dick
F!OS moeten doen
we wel zelf?
Die staat ook per default op automatisch.
A. Dumas
2017-10-23 11:15:42 UTC
Dat is hetzelfde cq ze maken geen onderscheid tussen "firmware" en "OS".
Erik
2017-10-23 11:19:38 UTC
Post by A. Dumas
Post by Dick
[...]
Het enigste onderscheid dat gemaakt wordt is, dat xs4all kan besluiten via de service ingang een belangrijke bèta te instaleren.
Dit komt echter zelden voor, gelukkig.
Dick Bos
2017-10-27 15:51:09 UTC
Post by A. Dumas
Post by Dick
[...]
Heb hier een Fritz!Fon en die gaf spontaan aan dat ik mijn Fritz!OS
moest updaten. Kan een telefoon die firmware update ook signaleren? Die
dingen worden met de dag slimmer.

Thanks, DB
Erik
Volgens mij, kun je de update zelfs starten via de telefoon.
Dick Bos

Thanks, DB
BUSSIE
2017-10-29 12:10:30 UTC
Post by Dick Bos
Post by A. Dumas
Post by Dick
[...]
Hoi,

dat klopt.

De Fritz-telefoons constateren dat ook zelf en via de telefoon kan je
de updates ook installeren.

Heb dat afgelopen jaren al meerdere keren gedaan.

BUSSIE